lördag, augusti 15

Österrike nu.


vaknade vid halv ett utav min syster som ringer mig varje jävla dag haha. Igår kväll träffade jag abbe och jag fick min vattenpipa som han hade köpt från turkiet och två armband från marocko, helt söt. juste hahah fick mess utav min andra syster som är på väg hit från kosovo ,hon bad mig ringa så jag ringde upp..

Syster: ring
Jag: Heej, vad är det?
Syster: Aa heej hahahah
Jag: hahaha? vad är det gris?
Syster: Alltså när jag kommer hem så ska du göra ordning mat till oss, och jag har redan bestämt mig vad du ska laga! Du ska laga Klycklingfilé med ris och sallad med fetost på, MYCKET FETOST!!! hahahahahhhahahha oh gud vad jag längtar efter den maten
Jag: hahaha okeej jag lagar det.
Syster: bra , jag messar dig en timma innan sådär. Vi är i Österriket nu hejdå.

hahahaha, älskar dig syster :)

Inga kommentarer: