söndag, augusti 16

finally home

leo vandrar i albanien
far & dotter
här är det jag som bakar
smile :)
leo goes crazy

alltid ska jag älska dig syster

Ännntligen är dem hemma. De ringde och väckte mig och luisa och bad oss laga mat till dem, shit ni anar inte vi var helt dödaa från gårdagens. Vi steg upp och luisa städade och jag gjorde ordning käk åt dem. Allt känns så braa nu när mina bebisar är hemma, laura att fått lite solbränna och leo var jätte brun haha. Leo sover nu och laura går runt här och ska följa med mig snart igen till tvättstugan :) .. Mamma och de är här med och imorgon ska Eva och min syster tatuera sig och jag ska följa med. haha det ska bli lite roligt för min syster är jätte nojig, men det kommer nog att gå bra :)

Igår kväll blev det utgång. Luisa,eva & yamilla fixade sig här och vi skulle först till Fridays men istället blev det Nivå för det var smockat med folk i stan. Vi mötte upp båda kurderna och maggie och sedan drog vidare till Kaos. Luisa och min mage ropade efter mat hela tiden så vi drog därifrån tidigare hahaha.. Bilder kommer upp sen från igår.

P.S
Slutar blogga snart.

Inga kommentarer: