lördag, maj 2

090502

(klicka på bilden för större format)


Helloo, long time no writing ..Jag har intehaft nån ork att blogga faktist börjar tycka att det börjar bli lite trist sådär. Vi kan börja med Valborg :) ,, Valborgen åkte jag först till Rålis och träffade på tjejerna sedan gick jag och 3 andra tjejkompisar till Nivå och förkrökade och drog vidare till Mangobar. Musiken var inte värsta bra för gillar ej Reggaeton alla låtar är likadana fan, "Dunk dunk dunk" ni vet den rytmen hahahahh. Igår färgade jag håret brunt som ni ser på bilden & senare mot kvällen var jag på Bio i Sergels med en gammal vän Therese som jag berättade om förut vi såg på Fast and the Furious och den var minst lika grym som de tidigare filmerna och min man var däremot med också Paul Walker grrrrrrr säger jag bara så himla snygg!! Efter bion skulle vi till skarpnäck till en vän men åkte till Gamla stan och träffade thereses kille och vi skulle till HUSET men lilla jag hade glömt tagit med mig mitt legg så det blev ingen utgång för min del haha.. Ikväll blir det utgång igen tror jaag :) om inte ska jag bara vara hemma och ta det lugnt :) .. Pussar 

Inga kommentarer: