söndag, maj 31

de extremt kuuul igår. Jag och helin förkrökade hos mig först sedan tog vid bussen vid 10 till Flempan och där mötte Antonia upp oss. Och festade häcken av oss. På hemvägen när vi var i centralen och klev på tåget så kom cp helin på att inte hennes mobil var borta hahaha, jag trodde absolut inte hon skulle få tillbaks den men joooo som sagt så finns det gohjärtade människor som tänker efter innan dem tar. :) Vi åkte tillbaks och hämtade den och sedan när vi kom hem jag var helt lika borta fort och mongot helin började snacka en massa när vi låg i sängen ville ba HÅLLKÄFTEN IDIOT jag vill sovaaaaa , jag fick knappast ut orden så död som jag var hahahah.. Gick upp 10 för hade tvätt tid och hade världens baksmälla fyfan. Efter ha tvättat alla kläder så gick vi och solade i sätrabadet och jag tog mitt första dopp, svinkallt var det shit! Och nu vaknade jag för ett tag sen och ska strax ta en dussssch :) bilder kommer upp sen.

Inga kommentarer: