tisdag, maj 26

härlig dag




Idag kom jag hem från Norrtälje runt åtta tiden ungefär åkte buss med Laura & Leonit och blev hämtad i Tekniska högskolan sedan. Laura var otroligt trött och började gnälla som fan i bussen. riktigt jobbigt. Jaja nog med det. Idag mötte jag min syster vid hennes jobb och gick ner till stan (i norrtälje) för att vi båda skulle ner och Tatuera oss hade vi bestämt! Det var dropp in och dem tog emot oss direkt. Ha, min syster skulle tatuera in sin dotters namn, Adriana och fick självklart gå först för jag ville höra om det gjorde så ont som alla säger ... Såg inte direkt något ansiktuttryck direkt på henne hon var som vanlig och tyckte inte att det gjorde så himla ont att det bara kändes i början. Det tog ungefär 15-20 min sedan var det min tur. Jaaaaaaaaa ni jag tyckte det gjorde ganska ont faktist tänkte för mig själv liksom ' vill inte det här, de gör ont som fan' men bet igen och lät honom fortsätta. Jag blev skit NÖJD med min Tatuering och syster med, älskar den för att det står min Mammas namn och min mamma är allt för mig! :) Juuust nu sitter jag bara här och skriver med Samira på msn ska strax gå och lägga mig för börjar bli ganska trött.. Glömde säga också att jag var på jobbintervjuv i Söndags i Norrtälje och fick sommarjobbet, fyfan va glad ja är. allt går så hyfsat bra för mig juust nu.  godnatt på er nuu

6 kommentarer:

tina sa...

jätte fin! vill också göra dära men de verkar göra skit ont :p

Liridona sa...

tack såå mycket

tina sa...

aa jag kan tänka mig att det gör ont i början sen blir bedövat men ändå shitt det känns så känsligt där vid handen eller vad det heter haha! aa ska göra det efter sommaren om jag vågar har dröjt ut det fett mycket nu :P alla som gjort där har skrämt mig att det gör skit ont

tina sa...

aa den e skit fin och det är något du aldrig kommer ångra så det är skit bra. det är helt sjukt folk ba det gör skit ont nanan så ba men jag ska göra en till snart :D. då verkar det ändå inte så farligt som man tror, får man hoppas :P

tina sa...

hahah de dee :P.. aaa fan ska göra det fiffään haha

tina sa...

yeeeez ;D