torsdag, november 27

20:24

Har inte varit på bästa humöret idag...Men iaf,var nere i centrum och handla ett jätte fint lila linne som ni ser på bilden då och ett par vanliga svarta stupjeans sen två diamant ringar riktigt nice. Kommer vara ensam hemma själv tills på Måndag för att dem andra ska åka iväg till Uddevalla. Riktigt skönt ska det bli fan haha.. Imorgon ska vi tjejer antingen på Bio eller softa hos mig men det får vi se hur det blir med det! På lördag ska jag tatuera mig kl 16:00 sen senare mot kvällen ska jag på middag vi ska fira Samira & Ami och sedan efter det blir det förkrök .. som ni ser blir min kära samira 18 år vid 12 slaget och dem ska ut och klubba.självklart är jag ju inte 18 än så kan ju inte följa med attans! hahaha .. Är barnvakt nu igen, ska färga håret sen till ljustbrunt.. ska äta donken mat nu skriver mer senare nog puss heeeeej!

Inga kommentarer: