söndag, november 23

hej på er alla söta

Igår ikväll gick det ganska bra med barnpassningen förutom att jag och min syster började tjafsa om en massa onödiga saker men men. Sedan när dem kom hem från middagen så umgicks vi alla i vardagsrummet och hade det ganska trevligt och mysigt! Jag lade mig rätt tidigt igår för var helt slut ,när ja väl sover som skönast ringer någon och väcker mig fyfan från och med nu kommer jag ha ljudlös haha.. Vaknade runt kl 11:30 gjorde ordning frukost. Mina kära föräldrar är på väg hit dem ska sova över här . Nu skall jag städa mitt rum och senare mot kvällen ganske jag går ut och promenerar med Eva. haha sist var vi ute och sprang från Skärholmen till Fittja shit galet var det,haha mongot ville jogga tillbaks men nej jag var helt slut och sa att vi skulle ta tuben hem!!! :D kram liridona

Inga kommentarer: