lördag, november 22

godmorgon



Jag var så dum igår och lade mig kl halv 4 igår och jag visste om att jag skulle bli väckt kl 7 på morgonen, jag får helt enkelt skylla mig själv som lade mig så sent! a men iaf min syster väckte mig vid 7 för att hon hade tvätttid och jag skulle passa Laura. Ikväll kommer min äldsta syster och hennes sambo och Adrina hit och ska sova över. Och jag ska få sitta barnvakt till barnen sen för att dem ska ut och käka. Juste jag är bjuden på fest i Hallunda men vet inte om jag ska gå men det får vi se om lilla jag orkar! Juste snön är här haha jag avskyr verkligen snön det är det värsta som finns faan! nu har man fan ingen lust att gå ut längre fyfan... jaja.. vad jag gör just nu,jo jag sitter bara här och har ett täcke över mig pallar inte klä på mig fan. Ska strax hoppa i ett varmt bad och bara koppla aaaaaav! puss liridona

Grattis Ami & Nicolina!

Inga kommentarer: