söndag, november 30

stresss

Det har varit sån stressig dag idag. jag var tvungen att springa till affärn och handla ännu en till hårfärg för att färgen ska bli jämn hade en massa fläckar haha. skulle göra ordning ris till syrran men brände hela skiten för glömde helt bort alltså hade så mycket annat att göra sen en massa andra saker gick åt skogen Fyyyfan! Men iaf skulle vara i mongoliska kl 19:30 . Hade en halvtimma, kvart på mig bara såå det blev en sån stress faan hann inte med tuben så kom lite försent till middagen! men men maten var hur god som helst och fruktsalladen ooh älskar det.. Vi hade bokat bordet till kl 21 bara. Så vi rörde oss mot Hökarängen och förkrökade och hade det skit skoj.. Jag och Nadia drog lite tidgare för att ingen av oss skullle med och klubba.. jag åkte därefter till någon keff fest i sätra det var verkligen skittråkigt hahah.. hatar verkligen festa men men.. Just nu sitter jag här bara och lyssnar på låten my heart med jennifer hudson och bara taaaar det lugnt ska strax hoppa i säng.. peace n love


Inga kommentarer: