lördag, februari 21

I finally feel so good! :)

Huddinge S i fredags med luisa sedan åkte vi hem efter 5 tims väntat på att få åka hem haha. Sedan efter det åkte vi hem till mig och lagade food var vrålhungriga fan. Det är typ 3 veckor kvar tills jag blir 18 år,jag längtar .. Juste luisa reser ju snart till Thailand fyfan vad skönt, jag skulle följt med men kom lite sent ute men jag reser förmodligen kanske till Miami till min kusin i April hoppas jag verkligen :) .. Idag ska jag inte göra så mycket heller ska bara ta det lugnt och se på filmen Taken. Och snart också blir mitt rum klart,kommer bli riktigt fint kan ta nån bild då! Ni måste se min modiga eva ;) haha skulle ni vågat?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh snap..
Eva.. damn.. imponerad.. typ typ
haha :D

Anonym sa...

hahah grymgrym

Anonym sa...

JAG SKULLE OCKSÅ VÅGA! ;)