fredag, februari 13

Jag kände att jag behövde skriva av mig lite, försöker och inte vara negativ här men känner att jag vill uttrycka mig lite här men inte mycket eftersom det är personligt.Man mår inte alltid bra right?Just nu så känns det helt värdelöst för mig, jag vet inte riktigt vart jag har mig själv och andra.Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag hatar det här, verkligen.Jag har försökt att vara pigg och glad i min omgivining men inte lyckats så bra.Och har inte heller kunnat förklara problemet, det känns som jag inte kan göra mer och bara försöka glömma allt, vilket jag trodde jag hade gjort, men vet ni vad det värsta är att jag alltid lyckas tänka på det innan jag går i sängs.Ni som känner mig bra är jag en känslosam person, vilket jag inte kan rå för. När allt inte funkar så bryter jag ihop och det händer oftast men jag vill försöka att vara stark och sköta allt på egen hand men lyckas inte alltid...... Memories never die

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig, och kommer alltid finnas där oavsett vad som än händer.. <3

Anonym sa...

love uu