torsdag, februari 26



Kom precis hem från Norrtälje .. Åkte dit igår kväll med Leonit & Adrian vi fick skjuts till Tekniska och sedan tog vi bussen därifrån. Aldrig mer igen säger jag bara , leo var som ett djur i bussen kunde ej sitta stilla fan, det var som om han hade myror i brallan faan haha. Min storesyster kom sedan ochhämta oss vid bussstationen och körde oss till mamma :) . Mina två bröder var ej hemma dem övernattade i fritidsgården. På morgonen kom min lillebror in till rummet och sa att min andra bror hade somnat i badkaret hahaha shitkunde inte sluta garva, hur kanman somna i badkaret liksom heelt sinnessjukt liksom. Badkaret var full av vatten också haha .. ska hoppa in i duschen nu och sedan se på Love & basketball. XXxxxX

2 kommentarer:

Anonym sa...

veem fan tog dom där keffa bilderna??


SUCKER TILL FOTOGRAF ASSÅ HAHAHAHA

Liridona sa...

hahahahahahahhaah dee var doni som tog tror jaa hhaha , de ä rmin mobil som är mongo så fort man rör lite bilderna blir suddiga