lördag, februari 14

Jag har alltid varit en fanatiker av skräckfilmer. Fredag den 13e hade premiär igår, och självklart var jag på premiären. Såna här filmer måste ses på biografen! Filmen var skitläbbig ska jag säga er och riktigt BRA! och min kompis Eva hon skrek ut över hela biosalongen haha. Jag fick en massa ryckningar jaa haha sedan efter bion träffade vi ett par kompisar till Eva i Amazon tror jag att det cafet heter haha.. Jag kom sedan på att jag skulle vara hemma själv efter bion och försökte få med mig eva hem men nej hon kunde ju inte, Trorj ag skulle få panik. fick Skjuss hem av hennes syster och sedan rjag kom hem gick och lade mig direkt fan haha.
Imorse låg jag och degade mest i sängen faktist, mådde inte särskild bra, lr det har jag inte gjort på ett bra tag nu.. Men sooon kommer jag må toppen och illa måendet kommer vara borta :).. Ringde senare hem till mamma och frågade om min syster hade tagit med sig mat för jag orkade (någon här har blivit skit lat) inte laga mat verkligen men fick göra det ändå. Idag är det ju också alla hjärtans dag, som sagt har bara varit hemma och deppat typ .. Hoppas ni andra har haft en underbar dag med eran Love. Jag ska snart se på filmen Notorious (hoppas den funkar också haa) hej hej hej då :)

Inga kommentarer: