torsdag, juli 2

home alone

godmorgon, blev väckt utav min wifey eva så himla söt..
idag åker mamma pappa & mina två bröder till Kosovo och ska vara borta i 3 veckor. kommer verkligen sakna er. :) Jag vill så gärna följa med men men det får bli nästa sommar det!!!!.. Ser att det är fint väder ute så ska pressa solen för & hålla kvar färgen :) och idag blir det jobba som vanligt,börjar 15.00 till 22.00 suck men åker hem till sthlm direkt. Och idag kom abbe tillbaks från turklandet och shiren kommer nu på tisdag pööööööörfekt. :) jag ska sätta på mig bikini och så nu ha en götttttttt pusssar

4 kommentarer:

Luisa sa...

BOOOMB haha.. där la hon en smidig bomb.. hahahaha MY ass att du ville fööölja meed.. HAHAHAHAHHAA

liridona sa...

ursäkta? haahhahahaahaahaah du lägger en nuu grishuvud,,

Luisa sa...

jajaaaa SLuttta spela nu :D

lirir sa...

hahah eat my bajs :D