tisdag, juli 28

+

duschat och så nu, brudarna gick för ett tag sen.
Idag lagade vi mat hos shiren och sedan gick upp till mig och gjorde ordning vår äppelpaj som blev lyckad,jätte god. Vi gjorde ordning ganska mycket så hon tog med sig resten till sin mamma :) Och jag har haft så much fuuun dem här dagarna, tjejer ni gör min daag, kärlek till er. Jag vet att jag varit ganska, lr rättare sagt VARIT jätte dålig med bilder på sistonde. Och det är för att min sladd till mobilen fungerar ej, får inte in bilderna vet inte vad problemet är. Men ska försöka lösa det på något sett. Så bilder kommer nog inom kort. :)

Shiren bakar äppelpaj
_____________________________________________
Jennifer Hudson
Har fasnat för denna låt som hon spelade i filmen Dreamgirls så jävla bra. får rysningar i hela kroppen.
Love her songs



3 kommentarer:

shiren sa...

Älskar och va med dig och resten av tjejerna :D

du är underbara och galen din mupp :D
älskar dig gumman <3

Yuan sa...

hahahaha skit läskig gumma :S
hahah MEN DEN HÄR LÅTEN HAR JAG HÖRT!! hahah men de e ju inte hennes.. men hon gör den bra ass braa!!! NOW NOW NOW NOWWWWW!!

Liridona sa...

yun: hahahaha a det måste fan varit en spågumma eller nått haha.

aa hon är tuuuung!

shiren: haha love u tooo babe