söndag, juli 26



shiren och yohanna gick inte för så länge sen och själv sitter jag här och kollar resor. Tror jag blir galen snart, vill fucking åkaa men biljetterna är så jäkla dyra. Men ska inte ge upp fan,ska leta som en galning. Och nu vill jag åka antingen till Turkey lr Tunisia hahaha helt förvirrad. Men resan ska bli av ialla fall. inget snack om saken!! haha.

Igår kväll blev chillkväll hos mig, shiren och hennes syrra var här och två andra. Vi rökte pipa och drack, shit vodka är inte min grej i entligen men ja fick i mig 7-8 shot hahaha. Kan säga de att jag hade världens baksmälla nästa dag haha. Men kul hade vi iaf. På tal om det så gick jag och shiren ner till henne först sen Centrum för shirday skulle klippa sitt the grudge hår hahaha.jag fick med mig hem ett par svarta högmidjade-shorts från Monky, älskar. Och sen fick jag ett par jätte fina örhängen utav yun från USA, tack babe. Därefter gick vi upp igen till shiren och hämtade tillbaks fiskarna :) . Jag ska snart ta ett bad sen lägga mig är fan dödstrött det blev dock inte så mycket sömn inatt,nej! haha. Imorgon hoppas jag på att mamma & dem åker förbi
hit till mig så jag får träffa dem, :) .. Och idag hann jag prata lite med syrran och fick se min gullunge laura på cam, oh ville bara äta upp henne.så himla söt. daaaaags och komma hem snart, saknar er för mycket!
Shortsen
Örhängerna

Inga kommentarer: