söndag, juli 12

vaknade för nån stund sen, skulle nog kunna sova ett par timmar till haha. men men, igår blev det utgång och shiren syrra kom över hit och gjorde sig ordning sen mötte vi eva och shiren i sätra. vi drog till Nivå och förkrökade och sedan drog vidare till Kaos. Jaaaaag hade soooo much fuuuuuuun förutom att mina höga klackskor tog kåål på mig ha ha men det förstörde inte min kväll iaf :D .jag skulle vilja berätta i detaljer meeeeen nix avslutar häär haha.

idag kommer storesyrran hit så slipper ta bussjäveln hem :) på tal om det såå ska jag sätta på mig bikini nuuu & sola och njuta av sooolen
ha, hitta denna bild i mobilen.skadade.

2 kommentarer:

diana sa...

vill bara fråga vart klubben kaos ligger och om de spelas bra musik där ? :D

Liridona sa...

kaos ligger nära hötorget nånstans där, men de är bara och fråga någon så lär du hitta dit haha..ja dem spelar rnb och dancehall :)