fredag, april 3

01:44

klockan tickar & tickar och jag kan inte sova, känner mig inte ett dugg trött heller. Nattade Laura vid nio tiden och nu sover hon som en stock, jag hoppas hon inte vaknar upp mitt i natten för det brukar hon göra och brukar oftast sova med sin mamma som ammar henne. Hon har svårt med nappflaska. Just nu har min syrra blivit galen hon städar datarummet nu liksom, hallå? (nej hon mår inte bra) men det blev en stor förändring i datarummet iaf, fräscht & fint! Imorgon hoppas jag på att det blir fint väder så jag kan gå ut med barnen med sebbe och senare gå och hälsa på min storesyster som bor tvärsöver vägen. :)
Ska nog gå och lägga mig nu så jag får lite sömn innan laura vaknar. bjuder på en skön låt, Godnatt puss

4 kommentarer:

Mathilda sa...

okejhärligt att höra ! urf i sommar ?

Liridona sa...

Aaa kanske ska dit i år faktist. själv då? :)

Mathilda sa...

ja de är klart jag ska dit ;)

Em sa...

jag gör dem på photofunia.com =)