lördag, april 18

23:29

Ja ni som ni ser, sitter här hemma på en Lördag kväll har inte haft någon lust & göra något speciellt . Men ibland kan det ju vara lite skönt och vara hemma och slappa och inte göra ett skit.. Jag kan berätta lite kort om hur min dag idag varit. Tooday var mina familj här som egentligen skulle komma imorgon men lilla rackaren Leonit tvingade dem hit för att han påstod (lurade sig själv) att det var hans födelsedag idag men som egentligen är imorgon, men sötnosen kunde inte väntaa till imorgon. Så vi hade ett litet kalas för honom. my prince will be 5 years tomorrow så imorgon ska han bli väckt av kära moster med en tårtbit & sin födelsdags present :) Just nu sitter jag här och  lyssnar på låten Vybz Kartel feat. Spice - Romping Shop som jag fastnat för haha ska strax gå ifrån datorn och se på TV och vänta tills mr m ringer :) .. Gooooooooodnatt på er söta