söndag, april 5

Norrtälje

Godmorgon :)
Hur mår ni idag? jag mår i alla fall ganska bra förutom att jag har världens värk i låren från Fredags, någon här dansade järnet haha :) ... Kan berätta lite om min helg. Fredags gick jag ut till Mobergsbar här i Norrtälje med min syster, Elin och två andra brudar.. alltså ni anar inte hur kul jag hade och jag hade inte heller förväntat mig att det skulle vara så nice. Dem hade Vip-bord haha ena av killen kom fram då till mig och frågade om vi ville komma och sätta oss vid dem, jag visste inte vad jag skulle säga eftersom jag inte hade syster där, men selina drog bort mig. Efter letade vi efter Elin och min systrar överallt och sedan ser att dem sitter där vid dem hahaha men a vi bjöd in oss själva,alååå .. Vid kl 03 stängde dem och vi skulle sedan på efter fest med deras Dj men tror ni det blev något eller? haha vi stod utanför Mobergs som nördar och jag pallade verkligen inte var skitrött och hade rå ont i mina fötter. Gick ensam hem och dem drog vidare till Elin och fortsatt festa. :)

I Lördags kom min syster och hennes sambo hit för och hämta oss, men det blev ändrade planer. Jag och mina systrar och mamma åkte till Kista Centrum och små Shoppade lite, jag köpte hem en jätte söt midje-kjol från Ginatricot (kan visa bild senare) och senare mot kvällen kom Patrik och Sebastian och hämtade upp mig och vi åkte till Rimbo tilll Patrik och röktevattenp och drack. och sedan drog till en Pub, helt dött! Hamnade till slut hos patriks bror. Sedan tog tog bussen hem. Idaaaaaaaag åker vi heeeem , och det ska bli riktigt skönt det. Lägger in en massa bilder från mobergs och från lördags senare, ska äta frukost nu puss på er :)

2 kommentarer:

Mathilda sa...

ja verkligen hoppas på vackert väder och sjukt bra musik =) hehe tack så myclket puss

AOTH sa...

The Hills säsong 5 har premiär imorgon i USA, på tisdag hittar du de första avsnittet på min blogg, inte missar du väl det? :)