fredag, april 10

Club Heat

Ska berätta om gårdagens. Vi var på Club Heat som hade premiär igår men först hamnade vi i Nivå 22 och förkrökade där sedan mötte vi Mattias och hans flock i Östermalm men ingen hade någon aning om vart Club Heat låg men vi hittade till slut dit iaf ;) . Haha det roliga var att mongot Mattias hade skrivit upp oss på listan men ingen av oss alla stod på listan .Konstigt. och vakten ba " ingen står i listan av er tyvärr, och det är 20 årsgräns" Jag och Luisa vi stod där som två monglier och visste inte vad vi skulle göra och skämdes som fan. Meeeen vi kom in till slut iaf :). Haha min reaktion när vi kom in , var " jag villl gå hem" hahahahhahhahah. Det var det var ganska litet men det var en nedervåning. Vi gick ner och satte oss vid ett bord. Det var ganska stelt i början men sedan blev det fullspockat med folk verkligen, stämingen vaaar nice musiken var tung allt var perfekt :) ... Juste mina fucking horstrupbyxor gick sönder,fyfan vad arg jag blev! På tal om det gick vi därifrån halv 3 för att dem stängde 3. Tog tuben hemåt och njöt sedan av att bara ligga och koppla av i sängen .. Lägger upp bilder senare!

Inga kommentarer: