måndag, april 6

really nice day

haha min lilla Scofield

Idag vaknade jag runt kl 1 och sedan tvingade mig upp för såg hur skönt väder det var ute. Gick ut till balkongen och började sola och Leo solade självklart med haha. Detta underbara väder gör så att man blir så sjukt glad och lycklig. Allt bara flyter. Skulle på bio med Eva & Zena men orkade ej. Men imorgon får jag träffa mina chicks :) .. Gick senare förbi shiren och hämtade Vattenpipan och hon gav mig också min födelsedags present, tack babe! Juste lovade er att jag skulle visa er min midje-kjol jag köpte i Ginatricot, här har ni en bild :) .. Nu ska jag gå & ta ett varmt bad, pussar

1 kommentar:

AOTH sa...

om du läser lite längre ner så står de att de börjar 22:00 i amerikansk tid, och vi ligger 6 timmar före dom, så när kl är 22 hos dom är den 04:00 på morgonen hos oss :P