fredag, januari 30

hej hej hej på dig

Det har varit fuckt up dem här senaste dagara verkligen!Igår var jag i skolan och sedan fikade jag med en kompis i liljeholme.Senare mot kvällen åkte jag till Tullinge hem till samira, oh måste bara säga det. Fyfan vad fint område :) Och det tog en jävla lååång tid att åka dit också kändes som om jag skulle åka till Norrtäljee, fyfan haha. På hemvägen Haha var helt pucko när jag tog bussen till tullinge centrum och sedan skulle ta tåget mot flempan så var jag skit nära på att ta tåget mot södertälje istället men som tur pratade jag med mr wladde i telefon då hahaha och han sa att jag inte skulle hoppa på de tåget! hahaha sen när jag kom hem började jag må skit dåligt började spy en massaa, dee var ingen härlig känsla dee nej, usch! Idag har jag varit riktigt trött, men efter ha tagit en dusch så blir man ju allt lite piggare:) Ikväll blir det kanske film kväll hos en vän eller så stannar jag här hemma, vi får se hur de blir med det.. Fick en ny mobil Sony Ericsson K770i i färgen Lila idag vilket jag väntat på länge fan.Nu kan jag bli av med min barbie mobil! haha Nu ska jag hoppa in i duschen puss heeej
Have had enough of you now!

3 kommentarer:

Anonym sa...

grr!

Liridona sa...

grrr på dig med ;)

Anonym sa...

Taaack att du tycker mitt område e naaajs sådäär! hahah ..