tisdag, januari 13

I am back

Näääämen heeeej på er! Jaaaaag har nämligen fått min dator fixad nuu, yes! Men en saak är jag absolut inte glad över de är att alla mina bilder,musik och allt är bortaa har ingeting kvar ï datorn, oh! Jag håller på att installera Msn juust nuu och det funkar typ inte har laddat ner nyaste och fattar 0 om hur den typ fungerar, så försöker få tillbaks gamla msn som jag hade haha.. Jaaag har ju inte bloggat så mycket på senaste men kan berätta lite om min helg och såå. I fredags var jag i Kista hos min vän Luisa och sover över där, vi lagade mat tillsammans och sedan där efter kollade vi på filmen Changeling med Angelina Jolie. Lördagen åkte vi då hem till mig, när jag klev in innan för dörren såååg jaag att alla mina saker från mitt sovrum var ute i halleeen haha,, jaa niiii min syster hade tydligen bytt ruuum med mig och tapetserat omm och grejer.. Deet blev ingen glad min för mig alltså! hahaha .. Igår började jag skolan och var ganska deppig och trött, men en grej fick jag veta som var bra,var de att jag fortfarande ska praktisera på samma förskola fast på andra avdelningen då :) . Hade praktik idag men sjukanmälde mig för hade galet ont i magen i morse. Men imorgon gäääller dee att träffa de nya barnen, ser verkligen framemot att få träffa dem. :) Juust nu sitter jag bara här och ska ladda ner lite musik , måste säga det att Pinks nya låt sober är skit bra, diggar hennes musik! kan ladda upp låten åt er senare idag. puss hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken PUNG och vilken GRIS!

Liridona sa...

HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHA SCCH