lördag, januari 31

home alone

är hemma själv just nu de andra åkte till bondestället Norrtälje och jag orkade inte följa med, som vanligt! haha. Igår kväll gjorde jag inte ett skit faktist jag satt här hemma bara och lade in musik i min mobil och laddade ner filmen 'Benjamin Buttons Otroliga Liv' såg inte så mycke på den faktist för att deckade direkt fan och sen ringer L och väcker mig vid kl 4 på morgonen och frågar varför jag sover så tidigt haha, sjuk snubbe vilka sover inte då liksom?!
vaknade sedan runt 11 tiden, låg kvar i sängen länge innan jag kände mig som en levande människa. Gick upp efter nån timma och gjorde ordning frukost och kollade i en modetidning, såg en ursnygg jeans jacka från GinaTricot som skulle sitta skit nice på sommaren sådär! ;)
Min syrras kille är pappaledig nu och det betyder att vi ska tapetsera om mitt rum snart wwwwey. Tapetera är urläckra kan ta nån bild och visa hur de ser ut. Jag kommer ha fond-vägg på ena väggen och det kommer bli väggen där jag har min säng och resten kommer vara vitt :D
Skriver mer senare ikväll nog puss heej

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. fett ful blogg ser helt fuckt up..
2. fina tapeter..
3. Love you! muahahhaha

Liridona sa...

haha njöd nu då