fredag, januari 2

HELLOOOOO

Heeeeeeeej.. nu ska jag sitta och berätta om hur min nyår var.. jaa ni och jag och tjejerna förkrökade här heemma hos mig och hade skit kul faktist. Vi var bjudna på fest i Rissne och sen skulle vi ut och klubba på kaos, men gallt blev lite knas alla vi splittrades jag åkte till flemingsberg och firade nyår med mitt ex och hade det ganska kul... aa lyckad nyår iaf :)
Igår gjorde jag inte så mycket var med george lite sedan var jag bara hemma. Idag känner jag att jag mår lite illa är jätte seg i kroppen och så men det lär nog gå över snart! :)
eYessssssss imorgon åker gästerna heem alååå det ska bli så himla skönt det! hhaha.. Imorgon fyller shiren 18 år vi ska nog ut och äta tror jag kuuuulkul (= tyvärr så har jag inga bilder från nyår,trist dee! kram Liridona

Nytt år, nya tag

1 kommentar:

Anonym sa...

OOOOJ OJ OJ
du SKA ringa mig.. eller ne jag ringer dig hahaha
love youu <3