söndag, januari 25

tired and bored

Här sitter jag har väntar på att min syster ska komma hem så att jag kan kasta ner nycklarna till henne!
Alla andra ligger redan och sover, och jag sitter här som en mupp framför datorn och kollar på tv samt lite gamla bilder som Luisa skickade häromdan haha , kan lägga upp några. Igår var jag i fmp och idag softade jaag här hemma ett tag med yamilla och sedan drog vi till Heron City och kollade på filmen Bröllops Duellen, filmen var typ rätt vanlig inte så speciell handlar ju om två bästisar som vill gifta sig otroligt mycket & sen när dom väl ska göra det och dom har bokat tider och allt blev det något krångel så det blev samma datum och sen börjar dom bråka och allt blir ett helvete. Den var både rolig & lite halft sorlig och i huvudrollerna var det Kate Hudson och Anne Hathaway, måste säga bara de att Kate Hudson är otroligt vacker!
ska strax gå ifrån datorn och lägga mig i min säng och se på Tv och vänta på syster.. god natt på er sötnosar ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

VILKEN jÄÄÄÄÄÄVLA troll! :D

Liridona sa...

du är ett TROLL!