lördag, mars 14

13 March

Helloo, long time no writing ...
Igår så blev man ju 18 år :) kan berätta lite kort omg min dag. Min dag började med att mamma och alla kom hit sedan kom yun,eva,yamilla och helin hit .. Oh Luisa ringde mig från Thailand och gratta mig kl 8 på morgonen oh gud vad glad jag blev haha . Hon kommer hem på Måndag natt :D längtar redan asåå, om ni bara visste hur mycket jag saknar henne haha! Vi gick ut och klubba igår skulle först till mangobar & kaos men blev ej av, gick till K15 alltså värsta bratz festen skämtar inte pejade hela 120 kr och gick ut efter 5 min haha keffaste verkligen hahaha såå tråkigt! vi hamnade till slut i Nivå22 dee var ganska kul iaf drack och så. Sedan drog vi till donken och åt nattkäk innan vi drog hem. det var ett bra tag sen jag åt i donken haha gottgott.. Jag vill däremot tacka alla som gratta mig, mycket love till er ! Senare idag ska jag på fest hos helin som fyllde 18 i tisdags :) . . .
Här kommer de upp några bilder från igår . puss mina två tåror som mina två systrar bakade åt mig :) jag och syster (=

Inga kommentarer: