söndag, mars 1

Äntligen klart!

Idag har jag tapetserat om mitt rum och städat och städat. Är äntligen klar med mitt rum. Fattas bara några saker som korgar till hyllan och sen saken som man hänger upp Tvn med sen är allting klart. Om jag blev nöjd? Hm fondväggen blev lite knasig faktiskt, systers kille gjorde lite fel så a blev inte riktigt nöjd. Men inget jag kan göra nu har bara en rulle kvar och det räcker ju inte haha, men får nöja mig som det är nu :)! Känner bara att jagär helt slut ska strax ta en dusch och sedan bara reelaaax och umgås med min bror. Luisa har åkt nu, saknar dig Redan my love

självklart hjälpte leo till :)
(klicka på bilden så förstoras dem)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint de blev! kommer å hälsar på snart ;)

Liridona sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

fint rum