lördag, mars 21

TE DUA LAURA

haha fyfan vad barn kan vara jobbiga ibland som leonit speciellt haha han stökade ner hel mitt rum tog bort lakanen, kastade kuddarna överallt, mongo unge fan haha.. Målade precis Lauras naglar haha skit fint blev hon passar i rött haha... Syster och dem är och handlar mat och jag ska snart börja städa lite här hemma :) ... gårdagens: skulle ju Luisa kommit hit men nej hon kunde inte och jag tänkte åka dit istället men kände att jag började bli illamående så åkte aldrig. Gick senare ut med S och sen träffade också Chalil som jag inte hade träffat på typ 4 månader helt sjukt. vi som alltid träffades förut vette fan vad som hände. men aa det var så skönt & få träffa honom igen iaf. Han var sjutk söt också berättade om hur mycket han hade saknat mig hahaha
Kom hem runt 2 halv 3 tiden om jag minns rätt var sjukt trött, kom på att jag hade lämnat min dator på och sebbe hade typ väntar på mig, fett söt :) .. Tog en snabb dusch och sen gick jag och lade mig och kollade på Slumdog Millionaire men så trött som jag var så såg jag knappast ingeting av filmen! skriver nog mer senare sötnos :)

fyfan vad jag hatar folk som pratar en massa bullshit,fuck ya all!

2 kommentarer:

samira sa...

HAHAHAHHA!! fy fan va söööt laura är! hon kommer bli riktig shoppaholic när hon blir äldre med en moster som dig haha!

Liridona sa...

haha va gullig du är gumman, saknar dig otroligt mycket. VI måste ses snart!!!! loveee