fredag, mars 20


haha pratar med Helin pelinmsn vi pratar om Tyson Beckford, T.i och Paul walker om hur snygga dem och vems som är vems, snacka om fett mobbade vi är! hahaha
Men ärligt, vem skulle inte vilja ha dem killarna i sitt liv liksom? ( någon här drömmer alldels för mycket) på tal om de så var jag i Norrtälje idag träffa familjen. Juste vi har köpt oss två nya tvn till bilen som man har bakom säterna där, skit nice. slipper nu glo ut genom rutan och se en massa jäkla träd, istället kan ja se på film och njuta! Så aa kollade på filmen 300 och Laura på sin mussepiggg film.. jag ska börja övningsköra så snart som möjligt pratade med syster om det, fyfaaaaan är det inte nice? Men först måste jag gå på den där kursen. Riktigt spännande ju sitta i en bil och lära sig köra. Sist jag körde en bil, det gick inte bra alls säger jag er bara haha! Jag skulle parkera den men körde IN i hela förrådet, för visste inte vilken pedal bromsen var hahah snacka om värsta hålet det blev, halva huvudet på bilen åkte in. Fett klantig cp! Men ska göra allt för och få det där körkortet, oh ja!!! Imorgon kommer Luisa hit förhoppningsvis, saknar dig min mamacita, ska äta på dig lite .. fyfaan nu känner jaag att jag börjar bli riktig trött. mina ögonlock orkar inte hålla sig uppe längre godnattt på er. Huuuuugs!

Inga kommentarer: