torsdag, mars 19

babysitter


har varit barnvakt sens kl 6 i morse haha, alla kommer hem runt halv 5 tiden.. Laura leker med sina leksaker på golvet just nu och jag sitter här och lyssnar på lite musik. Ska ge henne lite mat snart för hon gnäller som en gris just nu så hon måste nog vara hungrig sedan efter det får hon sova i nån timma. Vilket fint väder det var igår jag och laura vi satt i balkongen och njöt blev fett glad när jag vaknade och såg solen. Den får mig upp på morgonen och den gör faktiskt alla mycket gladare och socialare. tummen upp för det! Hoppas verkligen inte det börjar snö igen alltså då blir deet packa väskerna och resa härifrån fan! hahahahaha
Fick ett sms nyss utav en vän från Norrtälje som ska flytta hit till Segeltorp och hon flyttar redan in nu på Måndag, deeet gillar jaag verkligen :) ... nu ska jag ge lite käk till laura, Kram!

Inga kommentarer: