fredag, mars 27

Hello lovers n haters. Idag har det inte hänt så mycket fakist, har städat städat och sen köpte vi nya Halo 3 som jag pressade och ska pressa mer! hahahah (riktig nörd) .. Idag skulle jag egentligen följt med ut och klubba med Luisa men jag orkade verkligen inte följa med för ska upp tidigt imorgon och åka iväg till Norrtälje, förlåt love! Vad som händer i Norrtälje, jo vi ska fira min systers kille som tagit körkort och som fyller år imorgon, lite party party blir det tomorrow ;) Fyfan alltså jag börjar få ryck på det här vädret, ena dagen är det sol och snön är borta andra dan så kommer snön tillbaks, WTF? .. S ville ses men pallar ej. Jag ska se på filmen Revolutionary Road snart sedan kommer jag nog decka för är redan lite småtrött, nu ska jag göra ordning lite mat till mig .. pussar

Inga kommentarer: