lördag, mars 28

tänker du på miljön?

det gör jag , jag har släckt ner alla lampor i huset haha .. Kollade ut genom fönstret och det är rätt många som tänker på miljön, thats goood! :) Jag åkte aldrig med till Norrtälje idag. Stannade hemma med sjuka Laura istället, hon börjar bli förkyld och låter rosslig.. Nu ligger hon i mina armar och sover som en ängel :) . Väntar på att syrran och de ska komma hem, hon har hämtat ut mina skor som jag beställt från H&M som fanns förra året men hittade aldrig min stl då. Kanske går ut och går en stund senare när dom kommit hem eller så ska jag spela halo med syrrans kille haha :) ..

Har ni sett Ciara & J Timberlakes nya låt Love sex magic? videon är grrrrr ;) http://www.dailymotion.com/video/x8r2sk_ciara-feat-justin-timberlake-love-s_music

Du kommer ångra det du sa idag säger jag bara!

Inga kommentarer: