måndag, juni 29

finally

Har googlat runt lite och fann den här fina bilden, och det är såhär jag tänkt mig på ett ungefär fast i 3 stjänor då. nice va? :)
Nuu har jag äntligen fyllt i min tatuering. skönt & få det gjort.
Frågade däremot om hur mycket han skulle ta för 3 stjärnor som jag vill ha på sidan av midjan. han fick skissade lite på min kropp och visade hur det skulle se ut på ett ungefär, så aa längtar tills tattoo nr 2 hehe ..

jag trodde jag skulle dö på jobbet idag.shit. så jääääävla varmt och fläktarna verkar inte ens fungera på jävla stället trodde jag skulle bli galen fan, haha .. Idag började en ny tjej där , Mickis jätte trevlig och imorgon jobbar vi två tillsammans igen och det ska bli kuuul :)
jag ska noog gå och fräscha upp mig nu hoppa i ett bad och sen gå och sussaa :) gooooooodnight på eeeeer söta

Inga kommentarer: