torsdag, juni 25

har varit ute i solen sen 9 imorse och satte på mig min söta blommiga klänning som jag köpte från Lindex & tog bussen från norrtälje vid 12 ungefär och fick ta bussjäveln. Ni anar inte aså, ja trodde jag skulle svimma av i bussen så varmt som det var, och en timma lång bussresa liksom. sjukt varmt. Jag ringde sedan bror och frågade honom om han ville med till eriksdalsbadet för att han var alldels sj hemma hos oss så tänkte att han kunde följa med haha, men nej han ville inte följa med bara för det var tjejer med haha mongounge! Var iaf i eriksdals och stekte sönder med brudarna.. Och nu har jag fått huvudvärk och det värker som fan, får ta en ipren och hoppas på att det går över. Tomorrow blir det shopping med syster och på lördag blir det Grönan tror jaaag ;)

Inga kommentarer: