onsdag, juni 17

the sun is here

Nu tittar den fram, solen.. Vet inte hur bra det syns men nu är det varmt o molnen börjar lätta. Gick upp vid halv 12 och drog av mig mina clothes och satte mig och njöt av solen ett tag :) ska göra ordning lite frukost sen ut och njuta av solen mer. Börjar jobba 14.00 till 23.00 och idag ska vi servera fram mat till AIK & INTER hehehe.nice ju. Igår var jag förbi tatto grejen och bögen sade att han skulle ringa mig efter ett tag så att jag kunde fylla i mitt S, men tror ni att han ringde eller,nej. Får gå dit när min syster har tid istället så får han ta fan och fylla i!!

Imorgon ååååker jag också heeem till sthlm, riktigt skönt ska det bli och sen fredag är det midsommar vad händer då? det blir dricka mabye eller bara umgås med vänner,vi får se hur det blir, annars tar jag dagen som den kommer :) .. kissies

Inga kommentarer: