tisdag, juni 23

helvete vilken stress det har varit idag på jobbet och varmt som bara den. fyfan. Och idag var det min otursdag också jag skärde mig 4 gr på fingarna och ramlade sedan när jag skulle gå och byta om hahaha. Måste bara säga det också att jag fick Världens söta sms idag utav Samira fyfan, när jag läste det så kändes det rakt in i hjärtat, fick till och med tårar, love you babyd u är lika underbar du med... Imorgon ska jag och sofia (min kollega) försöka komma hem lite tidgare imorgon,för att nu har vi segat och slutat vid 22 hela tiden.. så imorgon ska vi rappa på :) .. Och imrgon kanske jag åker hem om inte så åker jag på torsdag för tjejerna vill att jag följer med till rålis och grilla o.s.v :) .. är också ledig, tors,fre & lör SKÖNT! tror jag ska hoppa in i duschen snart sen bara sooooooofta och kolla på tv lr nått .. c yaaah :)

Inga kommentarer: