söndag, juni 7

lite roligt.

Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
jag är i västberga just nu, e hemma om 20 min

Vad gillar folk bäst hos dig?
Ute med boyzen i brd, var är du?

Vilken raggningsreplik faller du för?
vad gör du? pusssss

Vad var det första du sa imorse?
vgd nu????

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ingen aning faktist. Ligga hemma typ . E helt bakis sj då?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Tjockiiiiiiis ...........
Vad säger du under förspel?

Mm han ringde mig nyss frågade vart hanf ick mitt nr ifrån, han vägrade svara

Och efteråt?
Får jag låna en outfit? :)

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?

Dona vill du åka till Stan och äta?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?

Fotbollen, tränade med min gamla club. Aights, nej vänta å mig så hoppar jag med haha.

2 kommentarer: