fredag, juni 5

igår var jag ute och promenerade med chalil och hans hund blanko, haha och cp barnet sa aldrig att det duggade ute så tog aldrig med mig något paraply. Vi promenarade till sätrabadet och han berättade en massa saker som jag inte visste om :) .. Vi var ute i nån timma och sedan när jag kom hem fick jag samtal utav min granne som har kommit hem från london som ja har ej träffat på ett år så gick ner till honom. had missed him. Vi såg på filmen Step up 2 ett tag tills jag blev seg i hela kroppen och kände att jag nästan somnade så rörde mit hemåt haha. jaja på tal om det så tar my baby Samira studenten idag och jag som tyvärr inte kan gå.Är lite ledsen över att jag inte kan stå där med present, blommor och en puss till dig hahahaha meen meen HOPPAS DU FÅR EN TOPPEN DAG GUMMAN :) .. På lördag blir det utgång är nämligen bjuden på fest i Rönninge Razan som fyllt 20 år . fucka ur .

Inga kommentarer: