lördag, juni 20

my chicks

kom precis hem från sätrabadet, var där med shiren och eva. Vi rökte vattenpipa och hade det sjuuukt roligt tillsammans :) . Och idag åkte också gästerna hem, yes skit skönt. nu kan jag få sova i min säng! Imorgn åker jag tillbaks till Norrtälje sen bara jobba jobbaaa. som tur är att jag jobbar kväll hela veckan typ. Så hinner njuta aaaaav soooooooooleeeeen :D bilder kmr upp strax

säg inget du uppfyller!

HAHA, lyssna noggrant på min vatten mage
Sexigt värreeee HAHAHA

10 kommentarer:

shiren sa...

dsfgsdlk

shiren sa...

hahaha bästa dagen med er två :D hahah vf klagar ni på mina tofflor ? :D

älskar dig du är underbara <3

Liridona sa...

<3 .. hahahahahhah baby du såg lite rolig ut den dagen barahaha min lilla DT kurd hahahaha.

shiren sa...

hahaha aa va såå het :D

vi bara säga också att jag älskar din blogg mupp :D

Liri sa...

haha tack detsamma babe :)

The Hills anblogg. sa...

säsong 6 kommer ut ill hösten :)

nilufer sa...

Druckigt för mkt vatten eller? ^^

liridona sa...

hahahahahahha jaaaa hade druckit fett mycket den dan haha

samira sa...

hahhhahah fetttt eeensaaaam liridooona!!

lirir sa...

hahahhahaa ellerhur