söndag, december 7

(:

Igår var jag och tjejerna på fest i högdalen festen blev absolut inte lyckad alltså. Jag tjatade på att jag hela tiden ville gå hem och dem andra ville stanna haha. Jag stog som en idiot i hallen bara och väntade på att dem skulle komma. Sedan kom grannarna ner och klagade på att det var alldes för mycket folk att det högst får vara 50 pers i lokalen!
Senare kom ännu en till och klaga och sade att alla skulle lämna lokalen och det blev alldels för mycket och började hoppa på personen fyfan alltså, så jävla omoget av dem 10 st mot en person ingen skam i kroppen alltså. Sedan drog vi hem vid kl 00:30 och tjejerna fortsatte mot stan och jag och yamilla hoppade av i slussen för vi ville åka hem.
Jag har vänt om på hela dygnet fan somnar inte försen kl 04 typ :S inte bra det!

Idag skall jag ut och fika med min bästa vän luisa som jag ej har träffat på drygt två 2 månader för att det har varit lite upp och ner mellan oss två. Nu skall jag göra ordning sallad shooheej :D här kommer de upp en bild på leo och laura som jag tog idag..

Inga kommentarer: