måndag, december 15

sexyyy

luisa is here som ser ut som en tomaat kan fan inte sova så jag måste komma hit och förstöras henne fuula blogg tyyyyyyyp..
iaf dona jag tänker på dig ;M och om oss igår natt de gick vilt när du låg o sov o snarka som en pigg.. SKoja.. nejdå elak jag är.
ne men idag hur hon dampade skojar ni med mig jag låg där som en död fisk o sola medans hon rulla in sig själv i papper...
Inga kommentarer ska visa er bilden sen ni kommer garva som fan.. så går det när man ger henne friheten.. haha
sen fick hon tönten för sig att hon ville joina mig i samma solarium som jag så vi låg huvud mot huvud hennes halva kropp kom in i solariumet och benen uppe i väggen riktig mongo..
men men de va tyyp det ska sova nuu !! försökaa.. tyyyp.. har så många tankar faktiskt..



så CHAO - luisa was here..

Inga kommentarer: