tisdag, december 23

Norrtäljet

jaa ni som ni ser är jag fortfarande kvar här i byhålan haha.. har inte gjort ett piss häär bara legat och slappat typ. Var ute med sebbe i söndags har jag för mig haha och det var svinkallt ute faan snöade lite smått också haha. Igår var jag i stan här och kolla lite runt men fann ingeting fint. Åker typ hem på Fredag hoppas jag ifalll jag pallar ta den där jäkla bussen som man sitter i en hel jäkla timme sedan åka tunnelbana i 20 min (låååååång reesa hem)
Jag pratade precis med Luisa som är i Gällivare och hon skulle basta nuu , oh fett skönt lite avis haha, saknar dig jätte mycket gumman :) .. Jag har fortfarande inte köpt nån klänning till nyår blir en snart måste verkligen hitta en! hhih.. På fredag får vi gäster och dem ska stanna hos oss i dryt 10 dagar och sova i mitt rum också mm " skit kul det" ha ha!
Idag har jag inte gjort så mycket för att vaknade först vid 12 sedan gick jag och lade mig igen och sov ända tills kl 16.00 är helt övertrött typ just nu sitter jag här i soffa och kollar på när min syster och hennes sambo spelar tv-spel haha och ska strax gå och lägga mig börjar bli lite småtrött.. God jul på er alla puss puss godnatt!!

Inga kommentarer: