torsdag, december 4

trött som fan!

Ohh börjar bli ganska lat och trött av mig nu förtiden skit jobbigt, vet ej vad det är med mig :S.. har skit ont i huvudet känns om den ska explodera snart ..jag skulle kunna somna fan här framför datorn såå trött som jagär! . har jäspar 100 gr minst hhaah sjuukt men tänker ej gå och lägga mig för då har jag jätte svårt för att sova sen.. syrran & de har åkt in till Norrtälje och ska sova över där så kommer vara ensam hemma :).. Hon laddade ner Prison Break till mig så ska se på det snaart sen ska jag försöka gå ut lite.. Idag har jag varit i skolan sen spelat tv spel bara haha kommer bli riktig nörd snart faaaan inte braa deet haha.. College road trip var sjukt braa faktist :) aa men nu ska jag gå in till syrrans rum och se på sexiga Michael Scofield mmmm tjaaarå!

Inga kommentarer: