tisdag, december 2

oh jobbig dag

Vaknde upp kl 06:40 idag för skulle till praktiken började kl 08:30 gick hemifrån kl 07:50 ..
Det spöregnade som faan i morse jag dog faan.. hitta inget paraply här hemma skit! så blev helt jävla dyngsyr sedan när jag kom fram till förskolan så sade dem att vi skulle ut igen :S jag ba huh? i det här vädret? jag vägrar haha.. Men vi väntade tills det hade slutat regna lite grann sedan gick vi ut i nån timma USCH!
Jag måste ta och köpa mig ett par gummistövlar dem ska vara blommiga har jag bestämt mig haha.. Senare mot lunch började jag få sååååååån ont i magen så fick gå in och vila mig ett tag..oh avskyr mensvärk får svårt att andas och skit :/ .. men fick ialla fall vila mig ett tag men det gick absolut inte över... Träffade senare Mira och tog en fika med henne, sen kom ja hem tog en ipreem och sedan gick och lade mig i min säng och somnade fan direkt vaknde vid kl 20:00 ..Nu mår jag mycket bättre har inte lika ont hihi.. Ska strax hoppa in i duschen sen bara lata mig i min säng och se på filmen StepBrothers ifall den nu laddar lite ssnabbare fan skit segt går deee .. kraaaaam kraaaaaaam!!


Inga kommentarer: