fredag, december 26


jaaaaaaaa måår inte braaaaaaa, jag var uppe hela natten tills 7 på morgonen vad jag gjorde? ja ni jag låg i min säng och bläddrade bland alla kanaler haha, kundee verkligen inte sova var inte heller ett dugg trött. vet inte vad som händer med mig faktist :S haha.. aa jaag somnade iaf till slut och vaknade runt 12 och sedan kom min syster hem för och duscha och utan laura och hon sade att hon ej fick komma heem för att hon inte är frisk än.. Men jag och leo gick ner till centrumoch kollade efter nyårs klänning och fann en faktist , den är heelt okej inte värsta WOW sådär men den duuuuger iaf kan visa två bilder fast den jag köpte är helt svart då.. Mamma och pappa kom hit och vi åkte direkt till Huddinge Sjukhus och hälsade på Laura.. Ohh hon hade en massa slangar i näsan och dee såg jätte obehagligt ut, var ensam i rummet med henne ,jaa jag började gråtaa kunde inte see henne så :(.. Hon hade jätte svårt att andas ajaa hon blir nog frisk snaaart hoppas jaaag.. Kom hem för nån stund sen ska byta lakan och städa mitt rum och så lite nu eftetsom gästerna kommer snaart haha seedan ska jag leo och leonit åka till Norrtäljee och stanna där tills Söndag.. Jag vill fan inte stanna här själv för att Norton kommer jobba imorgon och min andra syster kommer vara i sjukhuset haha palla underhålla dem liksom ajaaa nuu skaa ja fixaa ordning rummet pusssssss heeej :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt??

Anonym sa...

hon är jätte förkyld snorig och har jätte svårt att andas sådära :/