torsdag, december 11

tyyyyp hej?

NI märker att det är jag VA, L - U -I - S - S - A ... tjejen heter luiiiisa (8)

Ni vet att ni kan besöka min blogg va ;) haha göör lite reklam hääära ;M ;M
nåå imorn så KANSKE ska jag bowla me den häär musen dona.. Sen så sover jag över hos henne hon tvingar mig.. Aah sen kommer hon säkert vilja att jag ska ha på mig dom röda underkläderna (hennes favoriter) så aah tyvärr så ska jag plåga mig med dom dom är så FULA säger till dig mormor trosor ända upp till naveln längre än så sen STRUTSbh! ooomg, men hon tycker de är så sexigt så japp .. de får jag ha... SKONA MIG!

dona har en snopp ... *SHH säg inget*

3 kommentarer:

Liridona sa...

hahhahahahahahahahahahahahhahah vet du vad som kom upp i minnet nu? jo minns du trosorna jag hade på mig förut du ba omg vilka mamma trosor förut när vi bodde i norrtälje hahahahahahhaahahahahha asså ja dööööööööööör av garv, dem var röda med!

Anonym sa...

HAHAHAHHHAHAHHAHAHHA
aaaaaaaaaaaaaaaah
så jävla roliigt hahaha fyfan med sådära trååd hade dom som en korsett tror jag.. röda fett sexiga ;);););)

Liridona sa...

hahahahaahahhahahahaahhha hoooooootilation ;)