söndag, december 21

Norrtälje

heeeej på er! :)
Hur mår ni idag? jag mår ialla fall ganska bra idag faktist hehe.. Kom precis till Norrtälje ska sova över hos min äldsta syster idag sen imorgon går jag till mamma.. Min lillebror och hans kompisar är här och spelar playstation och jag sitter här bara och kollar på när de spelar haha.. I fredags var jag bara hemma yohana kom över ett tag och vi softade bara sedan kollade jag på filmen Step brothers som var as rolig heeeelt sykad film fan haha..Idag har jag inte gjort så pass mycket faktist heller kollat på the hills och prison break .. Jag ska stanna här tills på Måndag eller Tisdag ifall jag pallar faan haha för att man blir helt deprimerad här ute fan jäkla bushen fan jajaj jag ska försöka träffa sebbee för han har tjatat på att vi aldrig ses l'ängre haha. Men nu ska jag gå till köket och äta lasagne puuuuuuuuuuussss puss ses tomorrooow!

Inga kommentarer: