måndag, december 29

Hej på er, har ej hunnit skriva så mycket på sistonde för att har haft världens ont i magen,ryggen och armarna men nu mår jag iaf mycket bättre. Igår kom jag hem från Norrtälje och igår gjorde jaag inte mycket kollade på Sagan om dem två tornen med min syster sedan efter det deckade jag typ. Vill ni veta en god nyhet & en dålig nyhet? :D joo idag kommer Laura hem från sjukhuset oh gud så skönt, har verkligen saknat henne!
Och den dåliga nyheten är, min dator har pajjat har ingen blekaste aning om vad som är fel på den, så ja kommer ej kunna uppdatera min blogg så mycket. Just nu sitter jag i min systers rum där gästerna sover och dem är ej här just nuu så passar på lite hahhaha.. Adrian kommer hit strax och jag skaa försöka göra ordning lite mat för är vrålhungrig har bara ätit frukost idag :) ... Viii närmar oss 2009 fyyyyyyyyfan haha sooft!! Peace n Lovee

Inga kommentarer: